Obchodní podmínky
Dodavatel a provozovatel:
EBOO s.r.o., V Zátiší 359, 273 62 Družec
IČ: 14409054 | DIČ: CZ14409054
@2: info@eboo.cz
Bankovní spojení:
FIO banka, a.s.
CZK účet
číslo BÚ: 2802193368/2010
IBAN: CZ3520100000002802193368
SWIFT/BIC: FIOBCZPPXXX
EUR účet (výhradně pro přeshraniční platby)
číslo BÚ: 2702549902/2010
IBAN: CZ4720100000002702549902
SWIFT/BIC: FIOBCZPPXXX
(pro účely platby za zboží uvádějte vždy jako VS číslo objednávky)
Adresa sídla společnosti neslouží pro doručování zásilek pro účel výměny a vratky.
Postup pro vrácení zboží nebo reklamaci je uveden níže v §4 b)-7 těchto OP
Dodavatel stanoví následující Obchodní podmínky obchodu MERINOSHOP.CZ
(dále jen Obchodní podmínky)
Informační oznámení související s EET
Tento obchod nesplňuje podmínky pro EET podle Zákona o evidenci tržeb. Prohlašujeme, že obchod nepřijímá a neakceptuje jakékoliv hotovostní platby.
Veškeré naše tržby jsou řádně a prokazatelně evidovány a vykazovány v souladu se Zákonem o účetnictví a Zákonem o DPH.
§1 Objednávka zboží
a) Zadání objednávky
Zboží dostupné v katalogu stránek www.merinoshop.cz je běžně dodávané zboží v závislosti na aktuální kolekci výrobce. Dodavatel nezaručuje okamžitou dostupnost všech položek zboží. Dostupnost zboží bude vždy potvrzena na základě poptávky, resp. zadané objednávky.
K realizaci objednávky dojde výběrem zboží a odesláním objednávky společně s fakturačními údaji. Objednávka je považována za závaznou a slouží k rezervaci zboží.
Zadáním objednávky zákazník jako odběratel vstupuje do závazného smluvního vztahu o koupi zboží. Zákazník se zavazuje zboží odebrat a uhradit bez zbytečného odkladu.
Pakliže má být objednávka odbavena v jiném termínu, než je běžné, nebo jinak než uvedeno v obchodních podmínkách, zákazník je povinen o požadavku dodavatele informovat např. poznámkou v objednávce. Pokud dodavatel požadavek nepotvrdí (mailem / telefonicky) není požadavek pro dodavatele závazný.
Cena za dopravu je uvedena na konci objednávkového procesu v závislosti na zvoleném způsobu dopravy, typu platby a objemu zakázky.
U každého zboží v katalogu je uveden popis výrobku, použitého materiálu a základní vlastnosti zboží včetně dostupných barevných kombinací, velikostí a cen.
Produktové náhledy jsou obrázky z produktových katalogů výrobců. Jako takové mohou vykazovat drobné odchylky v tónu barvy, případně v dezénu potisku. Dodavatel se snaží případné nedostatky korigovat v rámci daných možností. Tón barevného provedení rovněž může záviset na nastavení monitoru / displeje zařízení zákazníka. Za drobné odchylky v dezénu nebo tónu barvy z tohoto důvodu nenese obchodník odpovědnost a nelze na tento rozdíl pohlížet jak na vadu, která zakládá nárok na reklamaci.
Pokud zákazník disponuje kódem slevového kupónu může jej uplatnit při objednávce vždy v souladu s pravidly poskytnutí kupónu.
Slevy se nesčítají. Na jeden nákup nelze uplatnit kombinaci více slevových kuponů.
Před dokončením objednávky je vždy vypočtena celková cena za zboží včetně všech poplatků.
Ceny zboží jsou platné v okamžik uskutečnění objednávky.
Odesláním objednávky souhlasí kupující s těmito obchodními podmínkami v plném rozsahu a bez výhradně.
b) Registrace zákazníka - vytvoření zákaznického účtu a přihlášení k odběru newsletterů
Zákazník se může pro usnadnění správy a sledování objednávek registrovat v obchodě vytvořením zákaznického účtu.
Zákazník má možnost se přihlásit k odběru e-mailových newsletterů.
Registrací a přihlášením k odběru newsletterů vzniká zákaznické členství MERINOSHOP.CZ.
Benefity a podmínky členství jsou upraveny samostatně sepsanými podmínkami (k přečtení zde), které jsou chápány jako nedílná součást obchodních podmínek a zákazník tak odsouhlasením obchodních podmínek zároveň vyjadřuje souhlas s podmínkami členství MERINOSHOP.CZ
c) Storno objednávky
Zákazník i dodavatel mohou bez udání důvodu zrušit objednávku zákazníka pouze v případě, že nedošlo k potvrzení objednávky na straně dodavatele.
Pokud zruší objednávku dodavatel, uvede důvod, proč není možné objednávku potvrdit. Zpravidla z důvodu, že se zboží již nevyrábí nebo nedodává nebo v případě výrazného nárůstu nákupních cen u zboží, které není skladem.
Zrušení objednávky po okamžiku uzavření kupní smlouvy je možné jen po předchozí dohodě dodavatele a zákazníka za podmínek, které si vzájemně sjednají.
Objednávky neuhrazené do 5 dnů od zadání (při úhradě předem) jsou automaticky stornovány a zboží je uvolněno do prodeje.
d) Dárky k objednávce
Dodavatel může příležitostně nabízet dárky k objednávce zboží.
Pokud jsou dárky v nabídce, pak způsob nabídky je zpravidla podmíněný obratem realizovaným na nové objednávce. Dárky se tak dle dosažené hodnoty košíku nabídnou zákazníkovi po splnění kritéria hodnoty nákupu.
Zároveň platí, že dárky nelze nárokovat k objednávce následné typu "výměna zboží", kdy zákazník vytvořil rezervační objednávku zboží pro výměnu za zboží z původní objednávky a dále nelze dárky, které jsou určené jako odměna za nákup zboží, nárokovat k nákupu jakýchkoliv dárkových poukazů.
V případě odstoupení od smlouvy je zákazník povinen vrátit zpět celé plnění. Tedy včetně dárku k objednávce, pokud takový dárek byl doručen jako součást objednávky. Pokud nedojde k vrácení včetně poskytnutého dárku, bude tento dárek vyúčtován jako prodejní artikl v ceně běžné na trhu, nebo v ceně za kterou je v nabídce obchodu nabízen k prodeji.
§2 Logistika, doručení a úhrada zboží
Zboží je doručováno výhradně způsobem, který si zákazník vybere z nabídky dodavatele při zadání objednávky.
Cena dopravného se stanoví dle platného ceníku v objednávce.
a) Dodací lhůta
Objednané zboží bude zákazníkovi dodáno v co nejkratší době v závislosti na dostupnosti a zvoleném způsobu úhrady a dopravy.
V případě, že zboží není skladem, dodavatel bude informovat zákazníka o prodlevě dodávky.
Zboží se považuje za dodané doručením na adresu, kterou zákazník stanovil v objednávce. Za splnění podmínek smlouvy ze strany dodavatele se považuje datum odeslání zásilky.
Dodavatel z podstaty neručí za prodlevy v doručení vzniklé na straně přepravní společnosti nebo na straně zákazníka při převzetí zásilky.
Zásilku běžně expeduje Dodavatel během 24h v pracovní den po přijetí resp. úhradě objednávky. Pokud je objednávka zpracována do 12:00, je zpravidla expedována ještě tentýž den. Běžně se doba dodání skladových položek pohybuje v intervalu do 2 pracovních dnů.
Výjimku z uvedených expedičních termínů mohou činit dny objednávkových špiček typu období před Vánoci. Zákazník tuto skutečnost odsouhlasením těchto OP bere na vědomí.
Zákazník vždy obdrží avízo o odeslání a sledování zásilky na e-mail a/nebo SMS na kontaktní mobil, který uvedl v objednávce. Avízo zasílá dodavatel a/nebo přepravce.
Avizace obsahuje informaci o odeslání, číslo objednávky a odkaz na systém sledování zásilky zvoleného přepravce, kde lze zásilku sledovat a případně i upravovat termín, způsob a místo doručení.
Zákazník zcela a plně odpovídá za:
- uvedení správného, platného a funkčního e-mailu
- uvedení správného, platného a funkčního kontaktního čísla mobilního telefonu
- za převzetí nebo vyzvednutí zásilky
b) Doprava
Dopravu na adresu uvedenou v objednávce zajišťuje dodavatel v souladu s volbou zákazníka v objednávce. Náklady na dopravu zboží se liší podle zvoleného způsobu dopravy a platby.
Pro doručení zásilky využívá Dodavatel služeb dopravců dle aktuální nabídky na stránkách. (blíže také viz: Logistika, doprava a dopravné).
Výše dopravného závisí na volbě způsobu a místa (země) doručení zásilky a úhrady.
Způsob dopravy a platby se volí v rámci posledního kroku objednávky.
Všechny zásilky a jejich doručení lze sledovat on-line na stránkách zvoleného přepravce v systému sledování zásilky přepravce (Track&Trace).
c) Způsob balení zásilky
V závislosti na počtu a velikosti objednaných položek volíme vhodný obalový materiál. Běžně využíváme kartonové krabice, které chrání zboží proti mechanickému poškození i vlhkosti.
Snažíme se minimalizovat negativní ekologickou stopu a proto i plastové obálky mají krátký poločas rozpadu a jsou recyklovatelné.
Při balení zboží vkládáme do přepravního obalu tak, aby přepravovaný objem byl co nejkompaktnější a nejmenší, v případě nutnosti přibalujeme do igelitu. Tomu se vyhnout neumíme, vše činíme z důvodu snahy o dostatečnou ochranu zboží proti poškození.
d) Úhrada ceny zboží
Zákazník si může při přípravě objednávky zvolit z několika běžných způsobů úhrady zboží dle aktuální nabídky na našich stránkách.
Faktura a dodací list jsou zasílány výhradně elektronicky na e-mail uvedený v objednávce.
e) Převzetí zboží
Doporučujeme prohlédnout si zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, sepište za přítomnosti dopravce záznam o poškození zásilky a nechte si tuto skutečnost potvrdit dopravcem.
Na základě vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi poskytnuta přiměřená sleva nebo dodán nový výrobek. Zákazník má v takové situaci právo od smlouvy odstoupit.
Podepsáním přepravního listu přepravci zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené.
f) Nevyzvednutí zboží
Po expedici zásilky spočívá plná odpovědnost za převzetí zásilky na straně zákazníka.
Při nevyzvednutí balíku má právo prodejce na úhradu nákladů spojených s odesláním objednaného zboží.
Mezi tyto náklady, které má prodejce právo uplatnit snížením hodnoty zpětného plnění objednávky, patří zejména, nikoliv však výlučně:
- poplatky za zprostředkování platby on-line provozovatelem platební brány (0,99% z hodnoty objednávky), pakliže objednávka byla uhrazena dopředu prostřednictvím této služby
- vynaložené dopravné dle zvoleného způsobu dopravy
- náklady na balné
- další související poplatky přepravce za vrácení nevyzvednuté zásilky
Při opakovaném odeslání balíku po nepřevzetí zásilky zákazníkem má právo prodejce účtovat opakovaně náklady na dopravu. O tuto částku bude navýšena původní hodnota faktury, resp. dobírky, případně vyžádán doplatek úhrady předem.
§3 Záruční podmínky a reklamace
Využijte >>Formulář pro výměnu, vrácení a reklamaci položky<<
a) Záruční doba a záruční list
Standardní záruční doba je 2 roky a začíná běžet dnem převzetí zboží zákazníkem. Jako záruční list slouží daňový doklad (faktura).
Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží (nebo jeho dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku v takovém případě nelze považovat za vadu a nelze ji ani jako takovou reklamovat.
b) Reklamace a postup vyřízení
V případě, že zákazník objevil na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním nebo údržbou (viz také samosatatné informace v článku "Jak pečovat o merino"), ale vadou samotného výrobku, má v záruční době právo na reklamaci zboží.
Zboží je vhodné zaslat ve vyhovujícím přepravním obalu, resp. v originálním balení. Dodavatel neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží.
Spolu s reklamovaným zbožím zašle zákazník kopii dokladu a popis závady, resp. důvodu reklamace. Viz také Postup pro výměnu, vrácení nebo reklamaci zboží.
Dodavatel následovně posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží ve spolupráci s výrobcem (dodavatelem) a po posouzení vyrozumí zákazníka telefonicky nebo e-mailem o způsobu vyřízení reklamace. Standardní lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 634/1992 Sb. 30 dní. Zákazník zároveň vyjádřením souhlasu s těmito Obchodními podmínkami vyjadřuje dopředu svůj souhlas s případným prodloužením reklamačního řízení o dalších 30 dní na celkovou dobu 60 dní. K takové situaci může dojít zejména při komplikacích posouzení reklamace s výrobcem (dodavatelem) obecně, nebo v hlavní prodejní sezóně.
c) Výměna a vrácení zboží
Postupujte v souladu s instrukcemi v rámci Postupu pro výměnu, vrácení nebo reklamaci zboží.
Zboží je možné vrátit v rámci odstoupení od smlouvy nebo pro účely výměny během prvních 14 dnů po doručení objednávky, pokud není sjednáno taxativně jinak.
K vrácení zboží může dojít pouze v případě, že zboží bude vráceno v původním, nepoužitém stavu, bez známek opotřebování, znečištění, úhledně složené v originálním obalu včetně veškerého příslušenství jako například originální visačky atp.
V případě, že obdržíme zboží vrácené v nevyhovujícím stavu může prodávající uplatnit poplatek min. v hodnotě 10% ceny zboží za uvedení do vyhovujícího stavu, nebo může prodávající vrácené zboží odmítnout.
Náklady dopravného na vrácení zboží dodavateli hradí zákazník.
Za výměnu se považuje výměna stejného typu položky za jinou velikost nebo za zboží ve stejné nebo vyšší hodnotě.
V případě požadavku výměny položky se na zakázku vždy pohlíží stejně jako na vrácení položky v zákonné nebo smluvní lhůtě. Pro účel výměny je vždy nutné zadat novou objednávku zboží. Vrácení zboží a odeslání zboží nového se následně řeší odděleně, jako samostatná vratka zboží a samostatná nová objednávka.
Na zakoupené dárkové poukazy nelze uplatnit reklamaci, vrácení ani výměnu.
Při odstoupení od smlouvy o koupi zboží na které byl uplatněný běžný slevový poukaz, lze vrátit pouze skutečně uhrazenou hodnotu a poukaz použít na úhradu nového zboží nové objednávky. To vše v původním termínu platnosti poukazu.
Po uplynutí lhůty 14. dnů lze zboží vyměnit pouze po dohodě s Dodavatelem za individuálně sjednaných podmínek.
V případě odstoupení od smlouvy je zákazník povinen vrátit zpět celé plnění. Tedy včetně dárku k objednávce, pokud takový dárek byl doručen jako součást objednávky. Pokud nedojde k vrácení včetně poskytnutého dárku, bude tento dárek vyúčtován jako prodejní artikl v ceně běžné na trhu, nebo v ceně za kterou je v nabídce obchodu nabízen k prodeji.
d) Záruční podmínky a garance pro předvánoční nákupy
Dodavatel stanoví zvláštní podmínky výměny a vrácení zboží zakoupeného jako vánoční dárek následovně:
- Tyto podmínky předvánočních nákupů upravují a nahrazují podmínky pouze ve shodných bodech §3, odst. c) Obchodních podmínek
- Pro odeslání zboží, s doručením do Vánoc, uzavíráme příjem objednávek dle informací, které jsme obdrželi od přepravců. Tyto termíny jsou vždy komunikovány řádně na stránkách obchodu např. pomocí banneru, nebo jako informace v košíku před odesláním objednávky.
- Dodavatel ručí za včasné odeslání zásilky s doručením dle běžných dispozic zprostředkovatele doručovacích služeb (běžně 2-5 pracovních dní).
Z podstaty věci dodavatel v žádném případě neručí za případné prodlevy v doručení, které vzniknou na straně přepravce, nebo na straně zákazníka.
Za splnění obchodních podmínek ze smlouvy uzavřené mezi dodavatelem a zákazníkem se tak považuje včasné odeslání dodavatelem. - Podmínky garance výměny pro předvánoční nákupy se vztahují na nákupy uskutečněné v termínu od 1.10. do Vánoc a to výhradně pro plně registrované členy MERINOSHOP.CZ (podmínky zde) nebo pro nákupy jejichž součástí je zakoupená služba "Vánoční výměna" způsobem popsaným v postupu pro Vánoční výměnu
- Zboží zakoupené v obchodě lze vyměnit pouze za zboží z nabídky obchodu, kde bylo zboží zakoupeno.
- Zboží zakoupené v termínu uvedeném v bodě 2., §3, odst. d) Obchodních podmínek lze odeslat zpět dodavateli výhradně za účelem výměny nejpozději 7. ledna roku následujícího po roku uskutečnění objednávky.
- Dodavatel se zavazuje vyměnit zboží nakoupené a vrácené v souladu s bodem 4. a 5., §3, odst. d) Obchodních podmínek, za zboží způsobem uvedeným v §3, odst. c) za jinak stejných podmínek
- Zákazník se zavazuje odeslat zboží k výměně výhradně a pouze způsobem a ve stavu uvedeném v §4 Obchodních podmínek
- Pro vrácení zboží a odstoupení od smlouvy platí standardní zákonná 14 denní lhůta nebo lhůta sjednaná samostatně např. na základě registrace zákazníka nebo na základě promo akce.
- Ve všech ostatních bodech neupravených v §3, odst. d) platí standardní Obchodní podmínky
§4 Odstoupení od smlouvy
Využijte >>Formulář pro výměnu, vrácení a reklamaci položky<<
a) Odstoupení zákazníka (nepřevzetí zboží, vrácení zboží)
Zákazník je oprávněn od smlouvy odstoupit v případě, že dodavatel nesplní smluvené podmínky dodání.
V případě kupní smlouvy uzavřené pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel v souladu s § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. V takovém případě spotřebitel kontaktuje prodávajícího způsobem popsaným v Postupu pro vrácení zboží a svůj požadavek zaregistruje v on-line formuláři, kde uvede všechny náležitost, tedy např., že odstupuje od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz. Odstoupení od smlouvy musí být doručeno nejpozději poslední den 14 denní lhůty.
Toto ustanovení zákona však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí dodavateli vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není dobře možné, musí spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Na kupní cenu, která má být kupujícímu vrácena, může prodávající navíc započíst své skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží (náklady na přepravu, balné apod.).
b) Postup a podmínky vrácení zboží
1. Využijte instrukce při registraci online pomocí >>Formuláře pro výměnu, vrácení a reklamaci zboží<<
2. Zboží lze vrátit výhradně řádně zabalenou zásilkou zaslanou způsobem uvedeným v Postupu pro výměnu, vrácení a reklamaci zboží.
3. Zboží lze vrátit pouze za předpokladu, že je zboží nepoužité, nepoškozené, v původním obalu a kompletní (včetně připevněných originálních visaček).
4. Zboží odeslané nejpozději 14. den ode dne převzetí na adresu prodávajícího bude překontrolováno a následně bude vyplacena kupní částka hodnoty zboží způsobem jakým bylo zboží uhrazeno, tedy prostřednictvím platební brány (on-line platba) nebo na číslo bankovního účtu uvedeného zákazníkem v průvodním protokolu k zásilce. Kompenzace je možná jiným způsobem výhradně na základě dohody.
5. 14-ti denní zákonná lhůta nebo taxativně sjednaná smluvní lhůta začíná běžet dnem převzetí zásilky zákazníkem a končí právě 14. (nebo smluvně sjednaný) den, kdy je možné zboží podat prostřednictvím doručovací služby a odeslat zpět dodavateli.
6. Dodavatel/prodávající nevrací částku fakturovaných nákladů na dopravu v případě, že dojde k vrácení zboží po uplynutí 14-ti denní zákonné lhůty nebo pokud dojde k vrácení pouze části zakázky.
7. V případě, že zákazník vrací pouze část zboží z objednávky, jejíž fakturační hodnota při nákupu splnila výši pro dosažení nároku na bonus "dopravné zdarma" a rozdíl původní fakturované hodnoty a hodnoty vráceného zboží sníží hodnotu objednávky pod hodnotu, kterou vznikl původně nárok na dopravné zdarma, nárok na dopravné zdarma zaniká a částka kompenzace za vrácené zboží bude zákazníkovi ponížena o hodnotu dopravného odpovídajícímu typu dopravy zvolené v objednávce.
c) Odstoupení dodavatele
Dodavatel je oprávněn od smlouvy odstoupit do okamžiku odeslání zboží v případě nedostupnosti zboží nebo výrazné změny ceny zboží. Před odstoupením je dodavatel vždy povinen kontaktovat zákazníka za účelem dohody o dalším postupu.
d) Postup při odstoupení od smlouvy
V případě odstoupení se smlouva od počátku ruší a dodavatel vrátí nebo nahradí zákazníkovi a zákazník dodavateli veškerá přijatá plnění.
Zákazník může od smlouvy odstoupit tak, že tuto skutečnost oznámí dodavateli, např. elektronicky na emailovou adresu info@merinoshop.cz.
Při odstoupení je nutné uvést číslo faktury od prodávajícího a datum nákupu, nebo předložit originál případně kopii dokladu o koupi zboží. Blíže nespecifikované zásilky, které obdržíme, budou vráceny odesilateli.
Pokud již zákazník zboží obdržel a převzal, zašle zboží zpět způsobem uvedeným v Postupu pro výměnu, vrácení a reklamaci zboží. Dodavatel následně bez zbytečného odkladu posoudí stav vráceného zboží. Pro vrácení plné částky musí být zboží zaslané zpět dodavateli v neporušeném stavu, nepoškozené a kompletní včetně všech dokladů a originálního obalu.
V případě, že je zboží vráceno dodavateli v jiném než neporušeném stavu, je zákazník povinen nahradit zejména náklady související s uvedením zboží do původního stavu a vzniklou škodu na zboží. Úhrada těchto nákladů a škody proběhne tím, že kupní cena, která je dodavatelem v případě odstoupení vrácena, je o tyto náklady a škodu odpovídajícím způsobem snížena.
e) Rozpor s kupní smlouvou
V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou, postupuje se v souladu s ustanovením § 616 Občanského zákoníku. Kupující má právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou. Není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.
§5 Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů
Na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, má zákazník právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.
Informace o možnosti Mimosoudního řešení spotřebitelských sporů jsou uvedeny na našich stránkách ZDE.
Potvrzením těchto OP zákazník prohlašuje, že se se svým nárokem seznámil.
§6 Ochrana osobních údajů
Prohlašujeme, že MERINOSHOP.CZ shromažďuje osobní údaje zákazníků zadané při vystavení objednávky výhradně pro identifikaci uživatele, vzájemnou komunikaci mezi MERINOSHOP.CZ a uživatelem a související marketingové účely. Osobní data tak slouží výhradně pro usnadnění další správy objednávek zejména pro registrované zákazníky a při opakovaných objednávkách.
Odsouhlasením Obchodních podmínek při zadání objednávky, zákazník vydává souhlas, že mu prodávající může sdělovat e-mailem obchodní sdělení s novinkami, nabídkami, inzercí a nabízet účast v anketách a průzkumech trhu v souladu se zákonem č. 480/2004 Sb. - zákon o nevyžádané poště.
Svůj souhlas se zasíláním obchodních sdělení může zákazník odvolat oznámením na e-mail: info@merinoshop.cz.
a) Etický kodex
Registrovaný uživatel získává jedinečnou možnost kdykoliv přistupovat ke svému zákaznickému účtu a spravovat přehled náležitostí svého účtu včetně historie objednávek a faktur. MERINOSHOP.CZ si vyhrazuje právo požadovat při registraci uživatele pravdivé informace pro možnost správného doručení objednávky, vystavení faktury, zkvalitnění vzájemné komunikace a ověření údajů.
Uživatel má po zadání objednávky možnost hodnotit kvalitu služeb a zboží dodaných dodavatelem. Uživatel se tímto zavazuje nepublikovat příspěvky, které jsou v rozporu s běžnými pravidly slušnosti, případně tematicky nevhodné příspěvky.
Za nevhodné jsou mj. považovány výroky politické, xenofobní, rasistické, vulgární výrazy, výroky diskriminující rasu, věk, pohlaví a další.
MERINOSHOP.CZ si vyhrazuje právo všechny neadekvátní příspěvky odstranit a jako důsledek zablokovat účet uživatele a zamezit další přístup a možnost příspěvků uživatele.
MERINOSHOP.CZ žádá všechny návštěvníky a uživatele, aby nahlásili jakýkoliv obsah v rozporu s etikou a Etickým kodexem na e-mail: info@merinoshop.cz.
§7 Závěrečná ustanovení
Tyto obchodní podmínky jsou platné pro všechny kupní smlouvy uzavírané mezi dodavatelem a zákazníkem. V případě změny obchodních podmínek jsou platné podmínky známé k datu vystavení objednávky zákazníkem.