Hodnocení obchodu
Vše proběhlo v termínech, byl jsem spokojen
Děkujeme za hodnocení.
Ovečky z MERINOSHOP.CZ zdraví!
Děkujeme za příspěvek k hodnocení!
Naše ovečky kmitají, aby mohli vždy zásilku expedovat co nejdříve. Když pak vše klapne i u přepravce, zásilka může dorazit do 2-3 dnů. To jsme pak spokojení všichni :)
Ovečky merino z MERINOSHOP.CZ přejí krásné svátky!
Děkujeme za Vaše hodnocení!
K vaší poznámce uvádíme, že platba převodem z účtu na účet je součástí standardní nabídky.
Náš obchod nabízí zcela běžné platební metody jako je dobírka, platba převodem, ePlatby a platbu kartou.
Zřejmě tedy došlo pouze k nedorozumění.
Ovečky merino z MERINOSHOP.CZ přejí příjemné svátky!
Velká spokojenost. Doporučuji.
Ovečky merino z MERINOSHOP.CZ děkují za Vaše hodnocení a přejí příjemné svátky!
S obchodem jsem velice spokojený, první den objednáno a tuším, ze hned druhy den zboží předávali přepravní společnosti. Ta však doručovala zboží asi 4-5 dni, což mi přijde dost. Je pravda, ze byl necelý měsíc před Vánoci, tak se to dá pochopit.
Ovečky merino děkují za Váš příspěvek k hodnocení!
Objednávala jsem poprvé a rozhodně ne naposledy. Merino je božská záležitost, zamilovala jsem si legíny i ponožky, přítelovi jsem objednala čepičku a nákrčník. Všechno zboží je opravdu velmi kvalitní, brala jsem co možná nejvyšší složení merino vlny, pokud to bylo možné a jsem moc spokojená. Legíny i jedny fusky tahám už týden a fakt není potřeba vyprat, jako ani zdaleka ne. Legíny jsou extrémně heboučké, naprosto nekoušou, těch peněz nelituji, naopak pořídím ještě jedny. Jsem nadšená, jen tak dál. :) Jediná výtka, ale je to spíš technická záležitost webu - vylepšila bych rychlost zobrazování produktů, je potřeba trochu optimalizovat, pokud bude přibývat zboží, tak se vám to bude načítat ještě pomaleji a mohlo by to lidi odrazovat.
Musíme vyjádřit náš velký dík.
Dík za to, jste se podělila o svou zkušenost se stejným nadšením s jakým se my snažíme pro Vás zprostředkovávat to, čemu věříme, co máme rádi a co nás baví už více než 9 let.
Všechny ovečky merino ze salaše MERINOSHOP.CZ se vlní radostí a děkují za Vaše hodnocení.
Máme radost. Všichni! A některé ovečky jsou i dojaté :)
Krásné nadcházející svátky!
P.S.:
Na technikáliích provozu neustále pracujeme. Je to nepřetržitý proces a někdy se něco podaří skvěle a někdy to musíme ladit déle. Děkujeme za podnět!
Všem doporučuji!!!
Moc děkujeme! Vaše zpětná vazba nás těší, máme radost! :)
Ovečky z MERINOSHOP.CZ Vám přejí hezké nadcházející vánoční svátky.
Máme radost, děkujeme za hodnocení!
Vaše ovečky z MERINOSHOP.CZ
bez problémů dokonce i před vánocema
Děkujeme za příspěvek k hodnocení!
Naše ovečky kmitají, aby vše proběhlo v pořádku :)
Děkujeme za Váš příspěvek k hodnocení a přejeme spoustu radosti s vlněným oblečením!
Vaše Ovečky ze salaše MERINOSHOP.CZ
Ovečky ze salaše MERINOSHOP.CZ děkují za Váš příspěvek k hodnocení!
Kvalitní zboží. Zklamalo mě, že se Merinoshop a Bambooshop na strankách tváří jako jeden, ale ve skutečnosti nelze odeslat jednu objednávku. Ale zaslat jako jednu lze. Tak jsem objednala cca za 4 tis z Merinoshopu bez poplatku za dopravu a za 800 z Bambooshopu s dopravou 115,- Kč. Doručen byl jeden balík z obou shopů, tak jsem si zaplatila dopravu i za nákup za 4 tisíce
Dobrý den, děkujeme za příspěvek k hodnocení!
Cítíme povinnost za ovečky ze salaše #MERINOSHOP.CZ a rákosníčky z #BAMBOOSHOP.CZ reagovat na příspěvek následovně:
Uvedené obchody jsou samostatné obchody na samostatných doménách a systémech, pouze se stejným provozovatelem.
Technicky nejde o 1 obchod, proto nelze zadat 1 objednávku z dvou obchodů najednou "do jedné".
Sami hlídáme, pokud někdo objedná z obou obchodů a objednávky slučujeme tak, abychom především:
- snížili uhlíkovou stopu,
- šetřili zbytečnou spotřebu obalových materiálů a zároveň
- ušetřili zákazníkovi náklady na dopravu i čas potřebný pro převzetí dvou samostatných zásilek.
Vzhledem k naší přirozené snaze řešit věci co nejlépe při znalosti kontextu, nás závěr a hlavně zavádějící výklad zákaznice mrzí.
NENÍ PRAVDA, že zákaznice nese náklady na dopravné. Částka dopravného byla dne 19.11., po vypořádání objednávky, připsána zpět na účet zákaznice pod variabilním symbolem objednávky. Ctíme tak příslib minimálního objemu pro dopravné zdarma pro 1 expedovanou zásilku.
Zdá se paradoxní, že pokud bychom zaslali dvě samostatné zásilky a nechali zákaznici zaplatit dopravné u objednávky nesplňující kritérium pro dopravu zdarma, zřejmě by tato ne-pozitivní odezva nevznikla.
Neporozumění a chybný výklad celé věci nás mrzí, protože vyvolává bohužel zkreslený dojem o našem přístupu.
Jsme přesvědčeni, že nedorozumění se nám tímto podařilo objasnit a můžeme se tak těšit na další z našich 100% spokojených zákazníků!
vše v naprostém pořádku
Ovečky Merino děkují za příspěvek k hodnocení!
Pěkné kvalitní zboží
Děkujeme za Váš příspěvek k hodnocení!
Jsme rádi za pozitivní vyjádření k našemu obchodu a je nám líto, že máte špatné zkušenosti s přepravcem.
Zkoušíme najít řešení vyhovující našemu provozu, i když my sami s námi využívaným přepravcem máme velmi dobré zkušenosti v místě. Naopak se známou kurýrní službou z blízkého obslužného depa máme neustálé potíže s doručováním...
Děkujeme za hodnocení!
Kvalitní rychle dodané zboží:-)
Děkujeme za hodnocení!
Naše ovečky mají radost, že Vy máte radost. :)
Děkujeme za zpětnou vazbu a hodnocení!
Zakoupené zboží neodpovídá představě podle internetové nabídky (kvalita, velikost atd.).
Děkujeme za příspěvek k hodnocení obchodu, kterému však příliš nerozumíme. Z tohoto důvodu rekapitulujeme objektivní fakta k hodnocení:
Nespokojenost s termínem dodání - objednáno dne 12.8., doručeno 14.8. (vyzvednuto na pobočce ČP, dle objednávky)
Velikost: odpovídá tabulce velikosti uváděné výrobcem.
Nabídka (popis produktu) na internetu obsahuje faktické informace o střihu a materiálu dle informací výrobce. Rozpor s představou zákazníka nemůžeme bohužel vyhodnotit.