Hodnocení obchodu
Vše proběhlo rychle a s produkty jsem spokojený. Trika mám již několik let a opravdu skvěle drží tvar a jsou nesmírně pohodlná
(Administrátor)
Děkujeme za Vaše hodnocení! Máme radost :)
(Administrátor)
Naše ovečky děkují za hodnocení!
(Administrátor)
Děkujeme za Vaše hodnocení!
Add velikosti: ano, bohužel se jedná stále o dopad nedostatků materiálu a zboží, které trvá od 2.pol minulého roku.
Považte: zboží, které jsme měli dostat před Vánoci, dorazí příští týden...
Rádi bychom proto naopak zhodnotili jako pozitivum, že i přes tuto skutečnost se nám daří držet poměrně dobrou nabídku i přes objektivní a zcela neovlivnitelné potíže na vstupu...
Po problémech s platbou přes Apple Pay
vše dopadlo skvěle zboží za dva dny
(Administrátor)
Děkujeme za hodnocení!
Kvalitní výrobky
(Administrátor)
Děkujeme!
Supr
(Administrátor)
Děkujeme!
(Administrátor)
Děkujeme, snažíme se... :)
(Administrátor)
"Prostě děkujeme!" vzkazují ovečky... :)
(Administrátor)
Děkujeme za hodnocení!
obchod doporučuji
(Administrátor)
Děkujeme! Vašeho hodnocení si vážíme!
S objednaným zbořím jsem maximálně spokojená, objednávka byla velmi rychle vyřízena a doručena.
(Administrátor)
Děkujeme, máme radost!
(Administrátor)
Děkujeme za Váš příspěvek k hodnocení!
(Administrátor)
Děkujeme za hodnocení!
(Administrátor)
Děkujeme za hodnocení!
Ano, jak uvádíme v informacích o dostupnosti, bohužel tato sezona je specifická objemem poptávky a nedostatky v dodávkách výrobců způsobených obecnými komplikacemi s kapacitami a materiálem na trhu.
To bohužel má za následek, že se hůře doplňují skladové zásoby, jejichž výši jsme jednoznačně nepodcenili, ba právě naopak a přesto se frekventované velikosti vyprodávají rychleji, než je v našich možnostech doplňovat do nabídky.
(Administrátor)
Ovečky děkují za Vaše hodnocení!
(Administrátor)
Musíme upozornit, že jste si pomýlil avízo k objednávkám, neboť jste si nevšiml, že jste zadal dvě po sobě identické objednávky s číslem 213075 a 213076.
Na naši výzvu, zda platí obě, nebo pouze jedna jste odpověděl až poté, co jsme Vás upozornili pomocí SMS a MT.
teprve na SMS jste "stručně" odpověděl, že platí 213075.
Bylo by na místě změnit hodnocení a uznat, že celkové pochybení je u Vás, nikoliv u nás, protože jste s námi nekomunikoval ani po upozornění...
EDIT:
Na základě hovoru, který nám vlastně pan J.P. ani neumožnil zrealizovat jsme právě stornovali i tu objednávku původní, na kterou nám již pán vlastně napsal hodnocení.
Jsme v podstatě rádi, když se nerealizují zakázky s takovými (ne)zákazníky ještě v samém počátku... :D
Rychlost, spolehlivost, vstřícnost a české zboží!
(Administrátor)
Děkujeme za korektní, objektivní hodnocení, které nás těší!
(Administrátor)
Děkujeme za pozitivní hodnocení!
Sloučení objednávek je pro nás jen drobná maličkost, ale vážíme si toho, že tuto, pro nás "samozřejmost", dokážete ocenit!
(Administrátor)
Děkujeme za hodnocení a přejeme v novém roce vše dobré!
(Administrátor)
Děkujeme, Vašeho hodnocení si vážíme!