Hodnocení obchodu
Spokojenost
Z webu jsem se dozvěděl, že objednávka má týden zpoždění kvůli technickým problémům, nikdo mi to neoznámil, ani se mi neomluvil.
(Administrátor)
Vážený zákazníku,
Vaše hodnocení nás mrzí zejména s ohledem na skutečnost, že o této záležitosti výpadku jsme informovali nejen "stop-go" oznámením na stránkách, ale především e-mailem zákazníkům, kteří zadali svou objednávku dříve, než nastala skutečnost nutnosti oddálit expedice zásilek přijatých objednávek.
Tento e-mail byl odeslán i Vám na Vámi, v objednávce uvedenou e-mailovou adresu dne 13.6. v následujícím znění:
"Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaši objednávku.
Omlouváme se, ale z technických důvodů dojde ke zpoždění expedice.
Zboží odešleme v týdnu od 19.6. co nejdříve.
Pokud Vám tento termín nevyhovuje, prosíme o informaci e-mailem. Máte přirozeně nárok na odstoupení od smlouvy.
V takovém případě bychom Vám vrátili přijatá plnění tak, jak jsme je přijali."
Máme tak za to, že tento e-mail obsahuje veškeré potřebné a korektní informace.
Za "narovnání" hodnocení předem děkujeme.
Nakupují opakovaně pro kvalitu zboží a profesionální přístup obchodu.
Koupila jsem čepici a rukavice pro syna...vypadají skvěle.
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení a jsme rádi za pozitivní zpětnou vabu.!
Jediné, co nás mrzí je "ztráta" hvězdičky pouze z toho důvodu, že negativně hodnotíte přepravce.
To, jak doručí přepravce není v naší moci opravdu jakkoliv ovlivnit.
Pouze a jen tím, že odešleme vše obratem včas, což jsme splnili:
Objednávka přišla dne 13.4.
Expedice proběhla 14.4. (pátek)
Doručení probéhlo 18.4. (úterý).
To jsou celkem 3 pracovní dny na doručení.
Nekomunikují
Neumožňují použití více dárkových certifikátu na jednu objednávku
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za příspěvek k hodnocení.
Bohužel Vaše závěry se nezakládají na skutečnosti, ale spíše na omylu.
Náš OBCHOD samozřejmě umožňuje uplatnění více poukazů k objednávce.
Bohužel ale technické řešení PLATFORMY, které (nejen) náš obchod využívá pro svůj on-line provoz, neumožňuje zadat více kódů do jednoho políčka.
Řešení je přesto prosté a to také komunikujeme vždy se zákazníky, kteří se nás na to občas ptají (např. e-mailem, do chatu atp.): Zadat 1kód do pole pro tento slevový kód a další uvést do poznámky k objednávce, vybrat platbu převodem předem a následně po konfirmaci konečné ceny z naší strany uhradit.
Tyto informace naleznete rovněž v nápovědě v našem četu na stránkách obchodu.
Vaše dotazy na předmět stížnosti jsme nikde bohužel nezaznamenali.
Dále, vzhledem k tomu, že jste zadal dvě samostatné objednávky a hradil 2x dopravné, přičemž z naší strany proběhlo účelné sloučení do jedné zásilky, byly Vám refundovány zpět prostředky uhrazené za 1 dopravné způsobem, jakým byla provedena úhrada.
Jsme tak toho názoru, že z naší strany proběhlo vše zcela korektně a "nedoporučení" našeho obchodu je tak neopodstatněné.
(Administrátor)
Děkujeme! Těší nás Vaše odezva!
(Administrátor)
Děkujeme za Vaše hodnocení!
(Administrátor)
Moc děkujeme! Máme radost...
super rychlost :)
(Administrátor)
Děkujeme :)
Nebyl žádný problém.
(Administrátor)
Děkujeme za hodnocení!
(Administrátor)
Děkujeme za milé hodnocení!
Kvalitní zboží a hned skladem. Rychlé dodání.
(Administrátor)
Děkujeme za hodnocení!
Při výběru zboží, jsem dával do košíku pouze zboží, které bylo skladem.
Byl jsem proto překvapen, že jsem čekal na dodávku z výroby.
Zdržení zásilky bylo cca 3 dny.
Jinak OK.
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za hodnocení!
Jak jsme vysvětlovali v e-mailu, který jste od nás v této věci obdržel, šlo o technickou chybu/prodlevu v synchronizaci stavu skladů on-line. Do košíku jste tak umístil položku, která již skladem fyzicky nebyla, ale systém ji ještě neodepsal, bohužel.
S ohledem na snižující stav skladu již bylo zboží objednáno pro doplnění na sklad a tak jsme Vaši ojbednávku byli schopni vykrýt právě z této dodávky z výroby. :)
(Administrátor)
Děkujeme! Vašeho hodnocení si vážíme!
Rychlost,vse v poradku,doporucuji
(Administrátor)
Děkujeme za hodnocení!
(Administrátor)
Děkujeme!
Rychlé dodání zboží
(Administrátor)
Děkujeme za hodnocení!